Ponadprzeciętna sprzedaż Creepy Jar

Dodano: 11 października 2018
okulary na gazecie z notowaniami, wykresami

Kolejna spółka zajmująca się tworzeniem gier odnotowała całkiem spory sukces. Spólak Creepy Jar podała w swoim komunikacie, że sprzedaż gier zwrócił koszty marketingu i produkcji. Jak zareagował na to rynek?

Gra, która odniosła taki sukces to „Green Hell”. Ten tytuł był dostępny w trybie "wczesnego dostępu", co pozwoliło już wcześniej zauważyć, czy gra może zainteresować szerszą publiczność. Oczywiście, ostatecznie to finalny produkt może najbardziej zachęcić potencjalnych klientów. Okazało się, że gra potrafiła przyciągnąć uwagę. Grę kupiono już ponad 93 000 tysięcy razy, co pokryło kwotę marketingu i produkcji. Na te dwa obszary wydano około 3,5 mln zł.  

Oceny graczy

Jeśli spojrzeć na oceny graczy na platformie Steam, w większości są to recenzje pozytywne. Daje to duże szanse, by przypuszczać jeszcze lepszy rozwój tego tytułu, pod względem sprzedaży. Oprócz pozytywnych opinii warto pamiętać, że gra wpisuje się w obecny trend, czyli obszar gier opartych o survival. Przykładem gry, która w podobnej tematyce odniosła całkiem spory sukces według opinii graczy, może być „The Forest”.
Wzrosty na notowaniach można było zauważyć. Podczas gdy większość spółek z branży gier spadała, spółka Creepy Jar odnotowała wzrost o ponad 8 procent! Przy zamknięciu notowania przebiegały w obszarze 176,70 zł za akcję. 

Autor: S.Maj